Partner Greys Anatomy World - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum Partner Greys Anatomy World Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Witam wszystkie zakr─Öcone !
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Partner Greys Anatomy World Strona G│ˇwna -> Witamy w Seattle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
G│ˇwny Rezydent
PostWys│any: Žro 1:38, 09 Kwi 2014
G│ˇwny Rezydent


Do│▒czy│: 24 Sty 2014

Posty: 720
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

odpisz!
[link widoczny dla zalogowanych]
Loquito Narcotic jest na pewno przed 2000 rokiem. hey.
[link widoczny dla zalogowanych]
do zrozpaczonej , ja bym na twoim miejscu za tak─ů obsluge nie zap┼éaci┼éa, wsp├│┼éczuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przetestowa┼éam nabyte umiej─Ötno┼Ťci na znajomych i rodzinie, a teraz mam ju┼╝ swoje sta┼ée klientki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale lakarz na 1 miejscu; [link widoczny dla zalogowanych] ww.jobrapido.it (naprawde, chyba najlepsza jaka do tej pory znalazlam, multum ogloszen)
Ca┼éuje wszytskie kochaniutkie i pozdrawiam!! powyzej 20 - sk├│rzane krotkie lub mini np. Pozdrawiam! ta jaaasne go┼Ťciu a co powiesz na m├│j temat??? Witam dla Pa┼ä poszukuj─ůcej ANNY KOCHANEJ pracuj─ůcej kiedy┼Ť w Berendowicz-..... [link widoczny dla zalogowanych]
A tak na marginesie k┼é├│cicie pisze sie przez ├│ a nie u inteligencie jeden.... 1. 12 lat.. Przez te wszystkie lata wycina┼éam t─ů cz─Ö┼Ť─ç panokcia kt├│ra mi wrasta┼éa. jezeli ktos ecyduje sie na sciagniecie paznokci, polecam wizyte u specjalistki. i jeszcze cosik!!!!Zacznie sie od tego,zebys przeszla na jego wiare malo ktory turek zgadza sie,zeby zona byla katoliczka,potem masz przegrane,malo sie widuje na ulicy turka z \biala\albo z jakakolwiek dziwczyna,uwazaj tylko tyle Ci powiem,to sa najpierw poczatki zawsze sa piekne,ale potem przyjdzie ta szara rzeczywistosc.Bedzie klepal godzinami przez telefon z kumplami,jezdzil BM-ka albo merolem,o tak!!oni tu maja dobre auta,ale nie z uczciwej pracy,nie daj sie w cos wciagnac,bo juz z tego nie wyjdziesz,i te ich slowa,mysla,ze sa cool,ej alter!!!i ciagle te same teksty wie geht dir??jak ci idzie,oooo....nie nie ,nie dla mnie,ja mam Niemca wez Niemca,sa oki,moj jest kochany zycze Ci abys byla szczesliwa i ostrozna. Dziwne bo ja od kiilku lat uprawiam fitness, chodze na si┼éownie i zawodowo tancze i tez mam umi─Ö┼Ťnione cia┼éo.....ale sorry.....nie mam wylewaj─ůcego sie t┼éuszczu zza spodni ani monstrualnych rozmiar├│w ud jak ma ona!!!!
Dobrze ┼╝e wolisz Polaka
[link widoczny dla zalogowanych]
Taka ładna pogoda, szkoda w domu siedzieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no wiadomo, ┼╝e nie ma to jak kurs.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to panie w tej samej grupie wiekowej
[link widoczny dla zalogowanych]
justalala tak było, teraz się fajnie wspomina
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Bema, ul.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie nudze sie, wlaczam sobie tv albo jakis film i gapie sie w monitor i jade... [link widoczny dla zalogowanych] Hehe...
mialam wrazenie, jakby moja pochwa byla strasznie przesuszona i podrazoniona! a mia┼éa┼Ť zniczulenie ? Pozdrawiam goraco! ano nic pala dalej. Pomys┼é terapii mi si─Ö podoba Wtedy zaczyna si─Ö wszystko widzie─ç w ostrych konturach. [link widoczny dla zalogowanych]
a w jakim mie┼Ťcie sk┼éadalas dokumenty? KIEDY┼Ü CHOCIA┼╗ \RY┼üKO\ ROBI┼ü PRAWIE WSZYSTKIE MODELE W ROZMIARACH A┼╗ DO 42- TERAZ ZALEDWIE KILKA MODELI (W WI─śKSZO┼ÜCI NA WYSOOOKIM OBCASIE - A JA I TAK JESTEM JU┼╗ DOSY─ć \DU┼╗A\). Po tym p┼éynie niemi┼éosiernie zaczo┼é ┼Ťmierdzic ten dywan, wi─Öc ja opra┼éam go zwyk┼éym proszkiem do prania,niestety nic nie pomog┼éo. I naszym zadaniem jest znalezc taki lek ktory nam pomoze. Druga sprawa,przypomnia┼éo mi si─Ö,┼╝e mia┼éam sny-koszmary,┼╝e jad┼éam ciastko i jeszcze jedno i kolejne moje ulubione z toffi,p├│┼║niej zw─ů┼╝tpi┼éam bo zawali┼éam atkinsa.Taki sen to ja dzi─Ökuj─Ö,wiecie ja nawet nie mam celu je┼Ťli chodzi o chudni─Öcie,zale┼╝y mi na sprawdzeniu tej diety i siebie samej.Sprawdzam bo chcia┼éabym pom├│c kumpeli,no i mam ciekawo┼Ť─ç Bylam w marcu, albo kwietniu u pani Basi w La Visage na Krowoderskich Zuchow (ktora wczesniej byla w Pure Diamond). A najgorsze, ┼╝e jak ju┼╝ to wstrzykniesz to nic z tym nie zrobisz - ani nie wyr├│wnasz kwasem hialuronowym, ani nic - tylko operacyjnie mo┼╝na to usuwa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗ycz─Ö wszystkim, kt├│rzy zaczynaj─ů ─çwiczy─ç i sobie oczywi┼Ťcie -wytrwa┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma tlenu...szok!
wiem trochu to dziwne

Ale tak na marginesie, przera┼╝a mnie to, ┼╝e lekarze nie daj─ů kompletnych bada┼ä na t─Ö 'zaraz─Ö' nawet kobietom w ci─ů┼╝y....W czasie planowania jej powinno si─Ö przebada─ç na IgG, IgM i dodatkowo na awidno┼Ť─ç, je┼╝eli IgM jest dodatnie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Organizm broni si─Ö bo rzadko co┼Ť dostaje Wydobywa si─Ö on z gruczo┼éu kt├│ry nie jest w ┼╝aden spos├│b powi─ůzany ze zbiornikami nasienia.
trzeba wczesniej cos pomyslec nad praca...postarac sie skontaktowac ze znajomym ktory tam jest...bo tak w ciemno jechac to nie bardzo to widze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Siemka Zrobiłam sobie kolczyk w pępku w poniedziałek 13 lutego i dzisiaj zauważyłam ze obok górnej dziurki zrobiła mi się maleńka ranka taka kreska czy powinnam się martwić?.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

my┼Ťl─Ö, ┼╝e gdyby uczyni┼éa to na samym pocz─ůtku tej rozmowy to ten wywiad potoczy┼éby si─Ö zupe┼énie inaczej i to ona mog┼éaby triumfowa─ç, a nie Cejrowski [link widoczny dla zalogowanych] A na muszki sa specjalne ┼Ťrodki - muchozole w castoramie na przyk┼éad...
Light - wolny spacer, sprz─ůtanie domu, itp. Kto┼Ť by┼é w podobnej sytuacji?? Dok┼éadnie, niekt├│re po┼éo┼╝one nie powinny tam pracowa─ç, co do lekarzy te┼╝ nie mam zarzut├│w s─ů doskonali w swoim fachu. Wyci─ů┼é mi brzeg paznokcia(pod znieczuleniem oczywi┼Ťcie) i za┼éo┼╝y┼é szwy, ale po kilku tygodniach odnowi┼éo mi si─Ö i musia┼éam prze┼╝ywa─ç to samo. witam mam podobny problem wzielam 3 tabletki gynalgin, lekarz powiedzial, ze mam brac i na czas miesiaczki przerwac kuracje i ponownie przyjmowac lek po zakonczeniu. [link widoczny dla zalogowanych]
ja wole Malgorzate Zawsze po ─çwiczeniach rozci─ůgam dodakowo mi─Ö┼Ťnie, robi─Ö sk┼éony w bok, z obrotem i bez, ale nie s─ůdz─Ö by same te ─çwiczenia powodowa┼éy takie zakwasy na boczkach. Przeciwwskazania do piaskowania: Bo mo┼╝e si─Ö nie wybudzi─ç ale czuwaj─ů nad nami specjali┼Ťci i staraj─ů si─Ö nie dopu┼Ťci─ç do takiej sytuacji. co ja tu robie? nie mam weny na pisanie jakos tak jutro mam lekarza naczyniowca i daje samochod do warsztatu wiec caly dzien mnie nie bedzie a od srody zaczne prasowac i cos wkladac do toreb na sam wyjzad bardzo sie ciesze mam nadzieje ze sie niepochorujemy ....pozdrawiam was wszystkie storkotka W┼éadyslawowo tez super Poznalam sporo rodakw ktorzy mimo nawet dlugiej obecnosci we Wloszech nie byli w stanie dobrze sie nawet wyslowic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bra┼éam tylko miesi─ůc,czyli miesi─ůc temu jak posz┼éam na USG i da┼éam GIN wyniki z PRL kt├│re robi┼éam w 5 dc.i na USG nie by┼éo wida─ç dojrzewaj─ůcych p─Öcherzyk├│w...po miesi─ůcu jak pos┼╝┼éam zrobi─ç PRL to wysz┼éo,┼╝e zmala┼éo czterokrotnie z 33 ng/ml na 8,3ng/ml...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troch─Ö si─Ö ba┼éam i wyobra┼║cie sobie , ┼╝e rozmawiaj─ůc z innymi dosta┼éam namiar na super facia, kt├│ry leczy tzw.

A jak to jest w stowarzyszeniach?
[link widoczny dla zalogowanych]
przejechal pol miasta i przyszedl do domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(`*ÔÇó.┬Ş (`*ÔÇó.┬Ş ┬Ş.ÔÇó*┬┤) ┬Ş.ÔÇó*┬┤)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

HURA ..... [link widoczny dla zalogowanych] I dlaczego Gravistat 250 a potem 125, czym konkretnie si─Ö r├│┼╝ni─ů w sk┼éadzie?
Ja tez kiedys myslalm, ze moj los do smierci bedzie taki pokickany a tu prosze, WSZYSTKO sie odwrocilo. do be_perfect: Schud┼éem kilka kilogram├│w ale zacz─ů┼éem piwkowa─ç i niekiedy je┼Ť─ç bez opami─Ötania i ma┼éo rusza┼éem si─Ö ,wysiadywa┼éem w fotelu i znowu przyty┼éem. - cia┼éko zrobi si─Ö ┼éadniejsze, Niektorzy jednak (szczegolnie ci za granicami kraju)powinni brac przyklad i zamiast wyzywac kogos bezpodstawnie od brudasow,sami powinni raz na jakis czas sie wykapac!!! [link widoczny dla zalogowanych]
i zapomnialam 4-5 male posilki co 2,5-3 godziny cos tam juz do Was kiedys pisalam, ale z uwagi na natlok pracy nie za bardzo mialam czas na forum.teraz mam nadzieje czesciej Was odwiedzac ┼╗ycz─Ö wszystkim, kt├│rzy zaczynaj─ů ─çwiczy─ç i sobie oczywi┼Ťcie-wytrwa┼éo┼Ťci. Ogolnie nie jestem blada, tylko twa twarz.... HEY...MIESZKAM W IRLANDII I W PONIEDIALEK TUTEJSZA FRYZJERKA BEDZIE MI ROBILA DEKOLORYZACJE..MAM NATURLANE CZEKOLADOWE WLOSY ALE 4 TYGODNIE TEMU PRZEFARBOWALAM NA CZARNO I NIE MOGE TEGO ZMYC...W KAZDYM BADZ RAZIE DORADZILA MI ONA KOLORYZACJE I POWIEDZIALA ZE TO JEST BARDZO PROSTE I NA PEWNO ZASKUTKUJE...JEDNA ZE ZNAJOMYCH JUZ TO MIALA TUTAJ ROBIONE I WYGLADA TO REWELACYJNIE...POZDRAWIAM Ka┼╝da postac ma w sobie co┼Ť bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... Jak sprawuje sie Tw├│j orbitrek, czy nadal jeste┼Ť z niego zadowolony i czy cicho chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
i roku w ktorym pojde na basen, plaze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Partner Greys Anatomy World Strona G│ˇwna -> Witamy w Seattle Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo


Programosy
Regulamin